Shork Shork
224
BLOG

Przesłuchanie

Shork Shork Kultura Obserwuj notkę 0

UWAGA monodram, czytać na głos

 Tak więc chciałby pan się dowiedzieć, co pan tu robi?

Dlaczego został pan aresztowany i jest teraz, po czterogodzinnym oczekiwaniu, przesłuchiwany?
Te cztery godziny są po to, żeby przypomniał pan sobie wszystkie grzeszki.
Czas naukowo dowiedziony. Dwa doktoraty i jedna habilitacja.
Niestety powyżej czterech oskarżonym…Tak, tak. Oskarżonym przypominają się uczynki, których nie popełnili.
Nie możemy dłużej, a szkoda. Wielka szkoda.

Taki przystojny człowiek, a taki aspołeczny.
Ma pan szczęście. Za aspołeczność najwyżej pięć lat.
A było tak blisko socjopatii. Wtedy piętnaście do dwudziestu. Jest się o co bić.
Statystyki w górę jak…No wie pan. He, he.
Ale nie pozwolili dłużej obserwować. Norma to norma. Przepisy.
Wiem, wiem. Ja tu gadu gadu, a pan się niecierpliwi.
Spokojnie, czas aresztu liczy się do wyroku.
Herbatki?
Nie?
Trudno!
Gotowy? Bo tego cała lista jest.
No dobrze.
Oskarżony na podstawie…
A wie pan co? Ja stary jestem. Dwanaście lat w zawodzie. Emerytura tu z tuż.
Ja panu nie będę czytał tych paragrafów i innych przysiadów, no bo po co to panu. Do sedna od razu, czyli do meritum.

Poprzez unikanie zakupu i konsumpcji napojów alkoholowych, oraz papierosów uchyla się od płacenia akcyzy.
Powoduje rozbicie jedności konsumenckiej przechodząc mimo towarów reklamowanych.
Nie posiada samochodu. Śledztwo w sprawie niepłacenia abonamentu radiowo telewizyjnego wykazało, że nie posiada telewizora ani radia, co nie przeszkadza mu moralnie słuchać radia w miejscach publicznych.
Ech no telewizja panu przeszkadza? To się pan doigrał. Jako ławnik siedzi gwiazda serialu telewizyjnego. Może być wniosek o karę dodatkową.
Jedźmy dalej.
Konsumując wyłącznie tak zwaną zdrową żywność, w znacznym stopniu zawyża przewidywany wskaźnik wieku nawias, o 4 punkty procentowe, nawias , czym przyczynia się do znacznego zachwiania gospodarką funduszy emerytalnych. Do podniesienia wskaźnika przyczynia się również niepalenie papierosów nawias, patrz wyżej, nawias.
Telefonu komórkowego używa rzadko i wyłącznie do rozmów.
Ho, ho. Żadnych turniejów? Nawet o to audi pan nie grał? Kiepsko.
Sponsorem stołówki w więzieniu jest znany operator. Ale pan do diety przyzwyczajony.
Co my tu mamy…
O. Na mecze pan nie chodzi. Ani na koncerty. Żadnego fanklubu. Ani kina, ani kabaretu, ani parady nawet.
Idźmy dalej do liczb.
Konformizm cztery. Zaufanie do mediów jeden. No tu chyba z litości panu zawyżyli. Gazety zero?
Sprawdźmy.
Przez niekupowanie gazet i nie pobieranie darmowych od rozdających, przyczynia się do polaryzacji ideologicznej społeczeństwa.
Niedobrze. Darmowe trzeba było brać. W kominku się dobrze nie palą, ale można kanarkowi podłożyć w klatce.
A z książkami to pan naprawdę przegiął. I co z tego, że dużo, jak same poważne. O wampirach tylko dwie. O romansach wcale.
O nawet żony pan nie zdradza. Patologia jakaś.
Czy pan w ogóle jest człowiekiem?
Może pan jakimś kosmitą jest co? Albo ja jestem w ukrytej kamerze? No? Gdzie mam się uśmiechnąć?
Smutne pan ma życie.
Jak na to patrzę to pięć lat z prawem do warunkowego po trzech.
Odpocznie pan sobie. W celi telewizor. Posiłki cztery razy dziennie. Sauna, basen. Talony do salonu masażu.
Tylko wie pan co, ja panu dam radę.
No polubiłem pana trochę.
Niech pan nie mówi, że za aspołeczność bo pana zgnoją. Niech pan mówi, że za pedofilie. To teraz takie modernistyczne.

Shork
O mnie Shork

jaki jestem? Okropny! Zacząłem od Forum Frondy, teraz jestem na rebelya.pl. Mam swój blog osobisty i księgarnię na graniaste.pl. Kopię tekstów wysyłam na niepoprawnych. Wdając się ze mną w dyskusje, spodziewaj się wszystkiego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura