Shork Shork
361
BLOG

Wiadomości z zielonej wyspy 26.01.2012

Shork Shork Polityka Obserwuj notkę 0

 Nasz rząd po długim staraniu / usunięte przez ACTA / dzięki czemu / usunięte przez ACTA /. W odpowiedzi opozycja / usunięte przez ACTA /.

Tymczasem na Węgrzech po sobotnim / usunięte przez ACTA / spodziewana jest zdecydowana reakcja UE.
Antoni Macierewicz / usunięte przez ACTA / prokuratura odpowiedziała / usunięte przez ACTA / Premier wezwał do / usunięte przez ACTA / strona rosyjska zaprzeczyła.
Większość stron internetowych / usunięte przez ACTA /. Prezydent w ramach interwencji / usunięte przez ACTA /.
Minister do spraw cyfryzacji / usunięte przez ACTA / dla aptekarzy i lekarzy.
 
Jarosław Kaczyński nadal dzieli Polaków.
 
Polskie Autostrady / usunięte przez ACTA / na Euro 2012 podobnie jak / usunięte przez ACTA /.
System edukacji / usunięte przez ACTA / do końca 2014 roku.
KRRiT / usunięte przez ACTA / dla telewizji Trwam.
Obiecane 300 miliardów / usunięte przez ACTA / premier Buzek / usunięte przez ACTA /.
Pomoc dla Grecji / usunięte przez ACTA / natychmiast po / usunięte przez ACTA /.
W całym kraju odbyły się  / usunięte przez ACTA / zgromadziły / usunięte przez ACTA /.
Na stronach sejmu, premiera i niektórych ministrów że / usunięte przez ACTA / i dlatego / usunięte przez ACTA /
 
Na koniec program telewizyjny na  sobotnie przedpołudnie:
9:00 / usunięte przez ACTA /
9:10 / usunięte przez ACTA /
10:07 blok reklam
12:00-16:00 / usunięte przez ACTA /
(w przerwie reklamy)
 

 

Shork
O mnie Shork

jaki jestem? Okropny! Zacząłem od Forum Frondy, teraz jestem na rebelya.pl. Mam swój blog osobisty i księgarnię na graniaste.pl. Kopię tekstów wysyłam na niepoprawnych. Wdając się ze mną w dyskusje, spodziewaj się wszystkiego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka